Новини

Електронно подписване на файл на заявление

На кой етап от подаването и по какъв начин се извършва подписване на файл на заявление с електронен подпис?

С какъв софтуер се осъществява електронното подписване?

 

Един от възможните софтуери за подписване е IN Signer. Можете да го намерите на следния адрес: www.infonotary.comИзтеглете и инсталирайте програмата за подписване.

След като са въведени всички данни, е необходимо да изтеглите файла на заявлението. Това се осъществява през под-прозорец "Преглед и финализация" от формата за въвеждане на данни по заявлението.

Преглед и финализация

Изберете опция "Свали за подписване", която се намира в долната част на страницата.


Файлът се записва на вашия компютър във формат .xml. Изберете го с десен бутон на мишката, след което изберете опция "Info Notary e-Doc Sgner". Следва избор на опция "Подпиши". Отваря се прозорец за електронно подписване на файла. Обърнете внимание на схемата, която трябва да изберете - това е опция "Detached signature". 

Следвайте инструкциите, за да подпишете документа. Забележете, че се създава нов файл във формат .p7s. Това е подписаният файл на заявлението. Следва да го прикачите във формата, чрез която подавате заявлението. Прикачване на подписаното заявление се осъществява по стандартен начин. Изберете опция "Избери" и посочете подписания файл.


Следва поставяне на отметка в полето на декларация за предоставената вярна информация и изпращане на заявлението към Агенцията.