- Има ли начин, документите да бъдат подавани по електронен път, за да се избегне чакането по огромните опашки?
Да, собственикът може да сканира акта за собственост и да го подаде като електронно заявление чрез меню: Заявление за услуги Кадастър > Подай заявление. - Какво е идентификатор на недвижимия имот?
Идентификаторът е уникален номер (уникален идентификационен номер на имота), който се дава на всеки недвижим имот – обект на кадастъра и включва кода по ЕКАТТЕ на населеното място, в чиято територия попада имота, номер на кадастрален район по кадастралната карта и номер на поземления имот. За сграда – към идентификатора на поземления имот, в който попада сградата се добавя и номера на сградата, а за самостоятелен обект в сграда - идентификаторът включва и номера на самостоятелния обект. - Колко процента от територията на България има одобрени или в процес на създаване ККР този момент?
ТЕРИТОРИИ С ВЛЕЗЛИ В СИЛА ЗАПОВЕДИ ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА КАДАСТРАЛНА КАРТА И КАДАСТРАЛНИ РЕГИСТРИ:
- How do I contact my application regional service?
Address of regional services at this adress: http://www.cadastre.bg/contacts - User with the same ID already exist in the system!
In case there is a message in KAIS portal - "User with the same ID/... already exist in the system! Please call the support team.", most probably you have requested services from the pay desk in AGKK or SGKK. This is the reason why the system recognize your personal data and shows this message. For solving this issue is needed to contact with the support team or to send your personal data for activation to e-mail oss_kais@cadastre.bg.