Възможни статуси за заявление:
- Регистриран – Заявлението е регистрирано в системата;
- Некоректен - Заявлението е върнато на клиента за корекция;
- Прието за изпълнение - Заявлението е прието за изпълнение от съответната СГКК;
- Разпределен - Заявлението е разпределено на служител за обработка;
- В процес на изпълнение - Заявлението е в процес на изпълнение от служител на СГКК;
- Приключено - Заявлението е приключено от служителя и предстои предаване в деловодството;
- Одобрено - Одобрено за работа заявление;
- Предаден в деловодство - Заявлението е готово и може да бъде получено от клиента;
- Предаден на клиент - Заявлението е предадено на клиент;
- Отказано изпълнение - Заявлението е отхвърлено от служител;
- Отхвърлен от клиент - Заявлението е отхвърлено от клиента;
- Непотвърдено - Заявлението е непотвърдено поради недоставен email на клиента;
- Предаден в архив - Заявлението е предадено на клиент и е архивирано;
- В процес на обработка - Справката е в процес на обработка от сървъра на АГКК;
- Невъзможно изпълнение - Невъзможно е изпълнението на заявката;
- Изпълнена - Заявката е изпълнена;
- Oтказана от клиент - Изпълнението на справката е отказано от клиента;