Наименование в Регистъра на услугите
|
810. Вписване в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра |
Правно основание
|
Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 18
Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - чл. 10,, чл. 11 и чл. 12 |
Компетентен орган
|
Агенция по геодезия, картография и кадастър |
Необходими документи
|
1. За физически лица:
Заявление;
Копие от документ за завършено висше образование по геодезия, магистър – инженер;
Трудова автобиография;
Документ, удостоверяващ наличие на двегодишен стаж в областта на кадастъра;
Физическите лица – еднолични търговци освен горните документи прилагат и:
Документ от НАП, удостоверяващ броя на осигурените лица по трудов договор в едноличния търговец - оригинал;
Списък на постоянния специализиран състав, включително на правоспособните физически лица, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.
|
Начин на предоставяне
|
Заповедта се получава от лицето:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица в АГКК;
- Чрез куриерска услуга по избор и за сметка на заявителя. |
Цена
|
Не се изисква такса. |
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата
|
До 30 работни дни от постъпване на заявлението.Срокът за изпълнение на услугите започва да се брои от деня, следващ деня на регистриране на заявлението, и изтича в края на последния работен ден от срока. Когато срокът изтича в неработен ден, срокът изтича в следващия работен ден. |
Относно
|
Услугата се заявява:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица – гр. София, ул. Мусала № 1(сградата на АГКК, служебен вход);
- Чрез куриерска служба по избор и за сметка на заявителя;
- По електронен път чрез уеб портала за онлайн услуги КАИС-трябва да разполагате с регистрация в Кадастрално-административната информационна система (КАИС) и квалифициран електронен подпис;
- Чрез ССЕВ. |
Вътрешен ход на услугата
|
Заявлението се предоставя за разглеждане от Комисия, назначена от изпълнителния директор на АГКК. Комисията разглежда документите и изготвя доклад и протокол, в който описва взетите решения. Въз основа на изготвените документи и решения се издава заповед за вписване на лицето в регистъра на правоспособните лица. |